چه سايت هايي به باز طراحي يا ريديزاين نياز دارند

۸ بازديد

باز طراحي يك سايت يعني چه؟

چه سايت هايي به ريديزاين يا باز طراحي نياز دارند؟

يكي از خدماتي كه توسط شركت تارينوتك، كه يك شركت طراحي سايت است، انجام مي شود باز طراي سايت است. باز طراحي يعني فرايندي كه مي تواند وضعيت كسب و كار شما را در زمينه سئو و طراحي بهبود دهد. اما چه زماني مي بايست اين كار انجام شود و چه سايت هايي به ريديزاين يا باز طراحي نياز دارند؟

مطالعه بيشتر: نرخ پرش يا بانس ريت چيست؟

منظور از ريديزاين چيست؟

قبل از اينكه به روش هاي تعيين نياز به باز طراحي بپردازيم و بگوييم چه سايت هايي به ريديزاين يا باز طراحي نياز دارند؟ ابتدا به ريديزاين و باز طراحي مي پردازيم. فرض كنيد يك كافه و يا رستوران داريد كه مدت بسيار طولاني در آن مشغول به كار هستيد اما پس از مدتي متوجه مي شويد از تعداد مشتري هاي شما به آرامي كاسته مي شود در صورتي كه شما تغييري در كيفيت غذا نداده ايد و حتي قيمت هاي منو را هم تغيير نداده ايد. يكي از دلايلي كه ممكن است به كاهش مشتري بينجامد تكراري بودن رستوران و فضاي خسته كننده آن است. تغيير دكوراسيون در رستوران و كافي شاپ به معني ريديزاين مي باشد. با اين كار شما محل كافي شاپ خود را تغيير نمي دهيد، بلكه تنها دكوراسيون داخلي رستوران را عوض مي كنيد.

در مورد سايت هم همين اتفاق مي افتد و شما آدرس دامنه را عوض نمي كنيد بلكه تنها شكل ظاهري سايت را تغيير مي دهيد و عملكردهايي كه حس مي كنيد بازخورد خوبي نداشته تغيير مي دهيد.

چه زماني به ريديزاين يا باز طراحي نياز داريم؟

پيش از ازينكه به چه سايت هايي به ريديزاين يا باز طراحي نياز دارند؟ نياز دارند پاسخ دهيم. به زمان باز طراحي مي پردازيم. همانطور كه بيان كرديم باز طراحي زماني مفيد است كه شما دقيقا در زمان خود اين كار را انجام دهيد. زمان باز طراحي به عوامل مختلفي بستگي دارد كه در اين بخش به آن مي پردازيم.

  • برندسازي با ريديزاين

پيش از اين كه كسب كار اينترنتي رونق چنداني نداشت و مردم معمولا از فروشگاه هاي خاصي خريداري مي كردند توجهي به برند نيز نداشتند. اما امروزه برند در ميان كسب و كارهاي اينترنتي جايگاه ويژه اي يافته است. بعضي سايت ها در صفحات گوكل مشاهده مي كنيد كه بدون هيچ برندي در حال فعاليت هستند. مي توان به زبان عاميانه گفت كه اين سايت ها بي هويت هستند. اگر از همان روز اول به هنگام طراحي سايت برندسازي نكرده ايد نياز به يك بازطراحي و ريديزاين داريد. اين مورد يكي از گزينه هايي است كه پاسخ سوال چه سايت هايي به ريديزاين يا باز طراحي نياز دارند؟ را براي ما روشن مي كند.

  • ريسپانسيو و طراحي مجدد سايت

تا چند سال گذشته سرچ تنها از طريق رايانه و سيستم هاي ويندوزي صورت مي گرفت و كمتر كسي از طريق گوشي موبايل اقدام به سرچ در گوگل مي كرد. تقريبا تمامي وب سايت هايي كه در گذشته طراحي شده اند تنها براي سيستم عامل ويندوزي است و براي كاربران موبايلي اين وب سايت طراحي نشده است.

اما امروزه براي راضي نگه داشتن مخاطبين مي بايست سايت را ريسپانسيو كرد تا از طريق گوشي هاي تلفن همراه نيز بتوان وب سايت مورد نظر را سرچ كرد.

  • UI و UX و باز طراحي سايت

علت اينكه به شما مي گوييم گول طراحي وب سايت ارزان ر نخوريد همين است!

وب سايتي كه كاربر به راحتي به صفحات مختلف آن دسترسي نداشته باشد در واقع به درد نخور و از نظر كاربر گيج كننده است. بايد بتوانيد سايت را به گونه اي طراحي كنيد سايت به همه ي نيازهاي خود دسترسي داشته باشد و نياز به سردرگمي نباشد. اين گزينه نيز جزو مواردي است كه مي بايست براي طراحي مجدد سايت اقدام كنيد.

  • سرعت بارگذاري وب سايت

در دنياي پر سرعت اينترنت مردم منتظر لود شدن آهسته وب سايت كسي نمي مانند و سايتي كه سرعت پاييني دارد به سرعت بسته شده و از وب سايت ديگري استفاده مي شود. عملكرد و سرعت يك سايت يكي از عوامل موفقيت در صفحات گوگل است بنابراين در صورتي كه وب سايت شما زا سرعت پاييني برخوردار است به فكر باز طراحي سايت خود باشيد. به پاسخ سوال چه سايت هايي به ريديزاين يا باز طراحي نياز دارند؟ دست يافيتد؟

  • محتوا كاربردي ندارد

محتواي سايت بخشي است كه كاربر به دنبال يافتن اطلاعات جديد است و در صورتي كه تنها اطلاعات قديمي را داشته باشد از نظر كاربر بدون استفاده است. اگر فروش كالاي خاصي را متوقف كرده ايد، اگر شرح خدمات خود را تعويض كرده ايد نياز به بروز رساني اطلاعات و در واقع ريديزاين داريد.

  • باز طراحي برا همگام شدن با فناوري روز

در برخي موارد به اين مشكل بر ميخوريم كه فناوري قبلي از طرف گوگل منسوخ شده است و يا نياز به آپديت داريد. در اين حالت نيز مي بايست باز طراحي صورت گيرد. در حالت كلي براي ريديزاين نمي توان يك زمان در نظر گرفت ولي زماني كه به فناوري پاسخ ندهد مي بايست براي ريديزاين اقدام كنيد. به نظر شما چه سايت هايي به ريديزاين يا باز طراحي نياز دارند؟

نقد و بررسي 

تا بدين جا در مورد دلايل ريديزاين صحبت كرديم و سعي كرديم به سوال چه سايت هايي به ريديزاين يا باز طراحي نياز دارند؟ پاسخ دهيم ولي در حالت كلي حرف ما اين است كه اگر سايت فعلي نيازهاي شما را برطرف مي كند و گوگل هم با آن مشكلي ندارد، نيازي به ريديزاين و باز طراحي نيست و تنها در صورتي كه با موارد فوق برخورد كرديد فكري به حال سايت خود بكنيد. اميواريم پاسخ سوال چه سايت هايي به ريديزاين يا باز طراحي نياز دارند؟ را براي شما روشن كرده باشيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.