طراحي سايت فروشگاهي در البرز

۶ بازديد

طراحي سايت فروشگاهي در البرز امروزه موضوعي است كه جاي بحث و گفت و گو دارد سايت هاي فروشگاهي براي اين شهر را در يك جستجو ساده ميتوانيد بررسي كنيد. همانطور كه از اين جستجو مشاهده مي شود تعداد اين سايت ها كم و محدو است و يا خدمات آن ها در محدوده كسب و كار شما نيست در صورتي كه اگر مشاغل ديگر مانند پزشكي در البرز و يا حتي قالي شويي و لوله كشي در البرز را در اينترنت جستجو كنيد مي توانيد به تعداد زيادي سايت دسترسي داشته باشيد.

اين نشان دهنده آن است كه الان بهترين زمان و موقعيت است كه شما براي فروشگاه خود يك سايت داشته باشيد و خدمات آنلاين را براي فروشگاه خود ارائه دهيد.

اگر اين سوال براي شما پيش مي آيد كه چرا بهترين زمان و موقعيت است بايد به دو دليل براي شما اشاره كنم اولين دليل و اصلي ترين دليل آن اين است كه امروزه بيش از 90 درصد مردم داراي موبايل هاي هوشمند و دسترسي به اينترنت هستند و ترجيح مي دهند كه كارهاي خود را بدون رفتن بيرون از منزل و قرار گرفتن در ترافيك و شلوغي شهر انجام دهند.

يه همين ترتيب وقتي اين چنين درخواست براي خدمات آنلاين بالا است اكثر مشاغل تصميم گرفته اند كه به صورت آنلاين به مشتريان و مراجعين خود خدمات دهند و اين خود مهمترين دليلي است كه به شما مي گويد هرچه سريع تر براي خدمات رساني آنلاين به مشتريان فروشگاه خود در البرز اقدام كنيد.

دليل ديگر آن است كه همانطوركه گفته شد تعداد نتيجه جستجو سايت هاي فروشگاهي البرز بسيار كم و محدود است به همين علت طراحي سايت فروشگاهي در البرز يكي از اقداماتي است كه به پيشرفت كاري شما كمك بسياري خواهد كرد زيرا تعداد رقيبان شما در البرز كم است و تعداد معدودي از فروشگاه ها در البرز خدمات آنلاين به مشتريان خود را دارند.

در نتيجه لازم نيست وقت زيادي را جهت رقابت با آن ها صرف كنيد. با وجود رقيبان كمتر شما به راحتي با يك طراحي سايت فروشگاهي در البر زميتوانيد با سرعت بيشتري شناخته شده و فعاليت خود را آغاز كنيد و حتي مشتريان بيشتري را جذب كنيد.

اين موضوع را در نظر داشته باشيد كه داشتن يك سايت فروشگاهي تنها به اين معني نيست كه فروشگاه شما داراي سايت و خدمات آنلاين است. به اين موضوع توجه داشته باشيد كه هر مراجعه كننده به سايت با ديدن محصولات شما سفارشي را ثبت مي كند و از شما خريد مي كند و مشتري شما محسوب ميشود در صورتي كه ممكن است اين مشتري تا به حال اسم فروشگاه شما را هم نشنيده باشد و توسط اينترنت و فضاي مجازي با شما آشنا شده باشد. پس به طراحي سايت فروشگاهي در البرز تنها به منظور طراحي سايت و داشتن يك سايت فروشگاهي نگاه نكنيد.

شما با داشتن يك سايت فروشگاهي در واقع شعبه ديگري از فروشگاه خود را تاسيس كرده ايد با اين تفاوت كه اين شعبه محدود به مكان و زمان نيست و معرف شما براي تمام افراد در تمام نقاط كشور و يا حتي كشورهاي ديگر كه نوع كسب و كار شما را جستجو مي كنند است. اين به اين معني نيست كه از تمام دنيا ميتوانيد مشتري داشته باشيد البته اگر بخواهيد و خدمات رساني ارسال را داشته باشيد آن را هم مي توانيد اما در اصل ميخواهيم بگوييم كه با طراحي سايت فروشگاهي در البرز معرفي فروشگاه شما تنها محدود به شهر البرز نخواهد بود.

نكته ديگر و از مزاياي بسيار عالي داشتن سايت فروشگاهي اين است كه كسب و كار شما به صورت 24 ساعت مي شود يعني ميتوانيم بگوييم كه سايت يك فروشگاه است كه در طول 24 ساعت باز است ما ويترين اين فروشگاه را از قبل چيده ايم يعني به تمام محصولاتي كه به مشتري ارائه مي دهيم را در سايت قرار داده ايم و مشخصات آن ها را نيز نوشته ايم.

مشتري و يا مراجعه كننده مي تواند در هر ساعت از شبانه روز كه مي خواهد و يا نياز دارد به سايت مراجعه كند و با ديدن محصولات سفارش خود را ثبت كند.

اما براي داشتن يك سايت خوب اين را در نظر داشته باشيد كه ظاهر سايت و محتوا ها، تصاوير و ويدئو در نتيجه ي بازده مفيد سايت تاثير بسياري دارد. سايت بايد منظم و داراي گرافيكي زيبا باشد تا بازديد كننده را جذب كند و يا رنگ هاي استفاده شده در سايت بايد به گونه اي باشد كه مخاطب را خسته نكند.

و نكته ديگر اين كه براي تبديل كردن بازديد كننده به مشتري بايد بتوانيد اعتماد بازديد كننده را جلب كنيد و اين كار را به واسطه محتوا و ويدئو و عكس هايي كه در سايت قرار مي دهيد به راحتي ميتوانيد انجام دهيد و حس اعتماد و امنيت را براي خريد به كاربر القا نماييد. اين عوامل تاثير مثبتي در جهت جذب مشتريان فروشگاه آنلاين شما خواهد داشت.

طراحي سايت فروشگاهي در البرز براي فروشگاه ها به كاربران و مصرف كنندگان اين امكان را مي دهند كه كالا يا خدمات خود را بطور مستقيم و بدون خدمات واسطه اي در ميان تنوع بسيار بالايي از محصولات، جست و جو كنند، نظرات ساير افراد و خريداران را مشاهده كنند، كالاها را با يكديگر مقايسه كنند و در آخر يك خريد آنلاين سريع و لذت بخش را تجربه نمايند.

بعد از طراحي سايت فروشگاهي در البرز بايد تلاش كنيد تا در نتيجه جستجو رتبه بالايي دريافت كنيد تا بازديد بيشتري داشته باشيد تارينوتك اين كار را به بهترين نحو براي شما انجام خواهد بعد از طراحي سايت فروشگاهي در البرز بايد به بحث سئو آن بپردازيم كه خود مرحله مهمي براي پيشرفت كسب و كار آنلاين شما است.

طراحي سايت فروشگاهي در البرز و رسيدن به صفحه اول گوگل

پس از طراحي سايت فروشگاهي خود بايد فعاليت در آن را آغاز كنيد. نميتوانيد سايت را ساخته و آن را رها كنيد و انتظار داشته باشيد كه هر روز بيشتر از ديروز بازديد كننده داشته باشيد و مشتري جذب كنيد. بايد بگويم كه خير به اين سادگي هم نيست براي رسيدن به هدفتان بايد تلاش كنيد اما مطمئن باشيد كه اين تلاش ارزشش را دارد.

هيچكس كنجكاو يك فروشگاه خالي و يا نامنظم نيست و هرگز وارد همچين فروشگاهي نمي شود. سايت فروشگاهي هم به همين صورت است تصور كنيد اين سايت يك فروشگاه است پس بايد منظم و پر از محصول و توضيحات براي فروش باشد. توضيحات و محصولات بايد به روز باشند و فعاليت سايت مرتب باشد.

محتوا گذاري بهتر است توسط يك سئو كار انجام شود. زيرا اين موارد تاثير بسياري در سئو سايت فروشگاهي شما دارد و سئو كار به خوبي اين وظايف را بر اساس قوانين سئو و الگوريتم هاي گوگل انجام مي دهد.

هر چه سئو سايت شما كيفيت بالاتري داشته باشد سايت شما رتبه بالاتري از گوگل كسب خواهد كرد و با بدست آوردن رتبه بالا توسط گوگل هنگام سرچ كاربر در زمينه فروشگاهي شما موتور جستجو گوگل سايت شما را در صفحه اول و صدر نتايج گوگل به نمايش خواهد گذاشت.

بيشتر كاربران براي پيدا كردن محصولات مورد نظر خود ، در گوگل جستجو مي كنند تا بتوانند با مشاهده و مقايسه گزينه هاي مختلف بهترين انتخاب را داشته باشند. و اگر شما داراي رتبه و امتياز بالايي باشيد در اينصورت بازديد سايت شما بالا خواهد رفت. هرچه بازديد شما بالاتر برود فروشگاه شما بيشتر معرفي خواهد شد و مشتري بيشتري جذب خواهيد كرد.

متخصصين سئو كار در تارينوتك تمام تلاش خود را براي بالا بردن سئو سايت فروشگاهي شما بعد از طراحي سايت در البرز انجام مي دهند تا اعتماد مشريان شما و گوگل را جلب كنند و بهترين رتبه گوگل را بدست آورند.

خدمات اينستاگرام ماركتينگ تارينوتك براي خدمات طراحي سايت فروشگاهي در البرز

اينستاگرام يك شبكه اجتماعي پر مخاطب است و بيش از يك ميليارد كاربر فعال از تمام كشور ها دارد. اگر تنها از كشور خود صحبت كنيم بايد بگويم امروزه كمتر فردي است كه از موبايل هوشمند و اينترنت و شبكه هاي اجتماعي استفاده نكند. از ميان تمام شبكه هاي اجتماعي اينستاگرام محبوب ترين آن هاست و علاوه بر فعاليت هاي شخصي به عنوان فعاليت هاي كاري و در زمينه كسب و كار نيز از آن استفاده مي شود.

در كنار طراحي سايت فروشگاهي در البرز و سئو شده، داشتن يك پيج در اينستاگرام در زمينه كسب و كار شما، به معرفي و جذب مشتري بيشتر براي  فروشگاه كمك خواهد كرد.

در تارينوتك ابتدا مخاطبان و كسب و كار شما را به طور دقيق و تخصصي مورد بررسي قرار مي دهيم و سه بسته پيشنهادي براي مديريت اينستاگرام و جذب مشتري به شما ارائه مي دهيم تا با در نظر گرفتن اهداف و بودجه مدنظرتان بهترين گزينه را براي خود انتخاب كنيد

خدمات اينستاگرام ماركتينگ تارينوتك

  • تدوين تقويم محتوايي
  • توليد محتواي متني
  • توليد محتواي تصويري
  • توليد محتواي ويدئويي
  • مديريت تبليغات
  • برگذاري مسابقه و كمپين هاي تعاملي
  • بررسي و آناليز نرخ تعامل
  • ارائه گزارش هاي ماهيانه

طراحي سايت فروشگاهي در البرز و نكات بسيار مهم در آن

كاربران روزانه خدمات مورد نظر خود را در گوگل جستجو ميكنند پس در نتيجه يكي از مهم ترين موضوعات براي يك وب سايت فروشگاهي زيرساخت سئويي استاندارد است تا بتواند با فعاليت هاي اصولي به صفحه اول گوگل برسد. تارينوتك در طراحي سايت هاي فروشگاهي در البرز به طور ويژه به زيرساخت هاي سئو مي پردازد.

طراحي گرافيكي جذاب و رابط كاربري استاندارد لازمه جذب اوليه به سايت شما است تا بتوانيد بازديد كننده هاي سايت خود را به مشتري تبديل كنيد. بنابراين سايت فروشگاهي بايد گرافيكي جذاب و كاربرپسند داشته باشد و نسخه موبايل سايت نيز نمايش صحيحي داشته باشد زيرا مردم بيشتر از موبايل استفاده ميكنند و تعداد كاربران موبايل از ساير دستگاه ها بسيار بيشتر است.

امكان ثبت نام آسان وسريع از طريق شماره موبايل را فاهم كنيد تا كاربران بتوانند در كوتاه ترين زمان با تكميل كردن فيلدهاي بسيار كم در سايت ثبت نام كنند و قادر به خريد محصولات سايت باشند.

يك موضوع مهم كه بسيار به آن بايد توجه شود جلب اعتماد كاربران با داشتن نماد اعتماد الكترونيك است. با توجه به كلاهبرداري هاي اينرنتي مردم براي اعتماد به يك كسب و كار و سفارش و پرداخت آنلاين ابتدا نماد اعتماد آن را بررسي مي كنند. تارينوتك به صورت رايگان نماد اعتماد الكترونيك براي وب سايت شما دريافت ميكند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.