خريد سايت و گسترش كسب و كار در فضاي مجازي

۵ بازديد

ميليون ها مشتري براي گسترش كسب ايده هاي آنلاين خود نيازمند خريد سايت هستند. ما اينجا هستيم تا شما را در اجرايي كردن اين رويا ياري دهيم.

خريد سايت چگونه به صاحبان مشاغل كوچك كمك مي كند تا موفق شوند؟

تارينوتك فراتر از يك بستر براي ساخت وب سايت شما ارائه مي دهد، ما همه چيزهايي را كه شما براي ايجاد يك حضور آنلاين موثر و به ياد ماندني نياز داريد ارائه مي دهيم. قبلاً سايتي داشته ايد؟ ممكن است شما سال ها پيش دست به خريد سايت زده باشيد، اما در زمان حال حاضر و با گسترش زبان هاي برنامه نويسي و به وجود آمدن بحث هاي جديد مانند رابط كاربري و تجربه كاربري نياز است تا در طراحي سايت خود تجديد نظر بفرماييد.

آيا قبلا سايتي داشته ايد و از آن نتيجه نگرفته ايد؟ عوامل زيادي در اين باره دخالت دارند. يكي از عواملي كه مي تواند در نتيجه نگرفتن سايت شما دخالت داشته باشد اين است كه سايت شا سئو نيست. سئو به اين معنا مي باشد كه كاربران وقتي كلمه ي مرتبط با كار شما را در گوگل جستجو مي كنند سايت شما را در صفحه هاي برتر گوگل مشاهده كنند. اين كار باعث مي شود تا مشتريان هدف وارد سايت شما شوند و بالا رفتن زنگخور باعث افزايش فروش خواهد شد. به دنبال سئو سايت خود و كسب اطلاعات بيشتر هستيد؟ كافي است از صفحه سئو سايت ما ديدن فرماييد.

البته نتيجه نگرفتن از كسب و كار آنلاين يكي از دلايل آن مي تواند سئو نبودن سايت باشد. اين بحث كاملا پيچيده است و نياز به بررسي فراوان دارد، به طوري كه آن را در جلسات مختلف چند ساعته در كلاس هايي كاملا حرفه آموزش مي دهند.

از ديگر مباحثي كه مي تواند بعد از خريد سايت و نتيجه نگرفتن و عدم افزايش فروش به آن اشاره كرد اين است كه صفحه ي فرود براي مشتريان بهينه نمي باشد. اين به چه معناست؟ تصور كنيد سايت را سئو كرده ايد و در نتايج برتر كسب و كار خود در صفحه ي اول گوگل قرار داريد، اما مشتريان با شما در تماس نيستند و نسبت بازديد از سايت شما و تبديل آن به مشتري اصلا خوب نيست. شما بايد يك صفحه فرود خوب داشته باشيد تا بازديدكنندگان را ترغيب كند كه با شما تماس بگيرند.

ما در شركت طراحي سايت تارينوتك زماني كه مشتري به ما درخواست خريد سايت مي دهد تمام اين موارد را رعايت ي كنيم. و در كنار فروش سايت به مشتريان بحث سئو را به صورت تضمين افزايش فروش ارائه مي دهيم.

چرا براي كسب و كار خود به خريد وب سايت نياز داريم؟

امروزه هر برندي براي مطرح شدن در سطح كشور و يا حتي جهان نيازمند اين است كه خريد سايت را در دستور كار قرار دهد. فرقي نمي كند كه شما يك شركت بزرگ جهاني هستيد يا يك شركت بازرگاني و يا يك شركت خدماتي كوچك در يك محله، مردم به هرچيزي كه نياز پيدا كنند با يك جستجوي ساده شما را مي توانند پيدا كنند.

امروزه ديگر نيازي نيست كه مغازه اي لوكس در برجي خوب داشته باشيد. امروزه با داشتن يك وب سايت زيبا و سئو شده مي توانيد سودي را به دست آوريد كه مغازه داري در يكي از مال هاي بزرگ ايران كسب نمي كند. بسياري از مشتريان ما با ما تماس مي گيرند و تشكر مي كنند كه سايت را فقط طراحي نكرده ايم، ما چيزي را در خريد سايت به مشتريان ارائه مي دهيم بسيار فراتر از يك سايت است.

در اصل شما با داشتن سايتي سئو شده، با صفحه فرود عالي يك ماركت در سطح جهاني داريد. مشتريان از هر نقطه از جهان مي توانند با شما تماس بگيرند و خدمت مورد نظر را از شما خريداري كنند. اگر بخواهيم به طور ليست وار كمي از مزاياي خريد وب سايت را براي شما شرح دهيم كافي است به موارد زير اشاره كنيم:

  • محصولات و خدمات آنها را تبليغ و فروش دهيد
  • با مشتريان جديد ارتباط برقرار كنيد (و مشتريان موجود را حفظ كنيد)
  • ايجاد اعتبار
  • با مشاغل بزرگتر رقابت كنيد
  • نام تجاري آنها را كنترل كنيد و بازاريابي آنها را تازه و روز نگه داريد

از همه بهتر، وب سايت بسيار آسان تر و مقرون به صرفه تر از آن است كه شما فكر مي كنيد. خريد سايت به مراتب ارزان تر براي شما تمام مي شود تا خريد يك مغازه ي لوكس. تارينوتك انتخاب كاملي از ابزارهاي آنلاين براي ساخت وب سايت ها ، همراه با ميزباني، ايميل و گزينه هاي بازاريابي براي رشد تجارت خود در وب را ارائه مي دهد.

خريد دامنه نيز لازم است؟

در ابتدا لازم است يك توضيح مختصر بدهيك كه دامنه چيست. دامنه در اصل نام برند شما در سطح اينترنت است، زيرا بعد از آن شما را در سطح اينترنت با آن خواهد شناخت. خريد دامنه را مي توانيد با يك جستجو ي ساده در سطح گوگل انجام دهيد. البته قبل از انتخاب دامنه ما به شما پيشنهاد مي دهيم تا مطلب زير را مطالعه بفرماييد تا اطلاعاتتان در زمينه ي انتخاب اسم دامنه افزايش پيدا كند.

مطالعه بيشتر: 21 نكته اساسي براي انتخاب نام دامنه قبل از طراحي سايت مورد نياز

اگر نيز وقت مطالعه ي مقاله ي بالا را براي انتخاب نام دامنه نداريد كافي است با ما تماس بگيريد تا مشاوران ما در زمينه ي خريد سايت و انتخاب اسم دامنه به شما مشاوره رايگان دهند.

چرا خريد سايت را از تارينوتك انجام دهيم؟

ما در تارينوتك برآنيم تا هرچيزي كه مطابق نياز مشتري است را پياده سازي كنيم. گاهي مشترياني با ما تماس مي گيرند كه نياز خود را نمي دانند. مشاوران ما با راهنمايي هايي خوب آن ا را به صورت يك فايل درآورده و خلاصه ي آن را در اختيار مشتريان قرار مي دهند. ما در هر كسب و كاري طراحي سايت انجام داده ايم و با تجربه اي 5 ساله در اين زمينه هر آنچه كه در ذهن شما مي باشد را به واقعيت تبديل مي كنيم.

شركت ما فقط در زمينه فروش سايت فعاليت ندارد بلكه ما اينستاگرام ماركتيگ، سئو، طراحي پورتال، طراحي اپليكيشن اندرويد، طراحي اپليكيشن iOS و …. نيز فعالليت مي كنيم. اگر به دنبال يك بسته ي كامل در اي زمينه هستيد كافي است با ما تماس بگيريد. شركت تارينوتك با داشتن نيرو هاي متخصص در هر زمينه مي تواند از ابتدا تا انتهاي مسير را همراهيتان كند.

چرا خريد وب سايت وردپرس را انتخاب كنيم؟

تارينوتك طرحي سايت وردپرس را به صورت كاملا حرفه اي و مقرون به صرفه و قابل اعتماد را به مشتريان ارائه مي دهد. خريد سايت وردپرس مي تواند بسيار براي شما كار آمد باشد، زيرا وردپرس يك سيستم جهاني بوده و شما با آن مي توانيد هر نوع سايت شركتي را بدون دردسر طراحي كنيد.

وردپرس را يك شركت بزرگ حهان پشتيباني مي كنند كه هر ساله باگ هاي آن گرفته مي شود و نسخه اي به روز تر با امنيت بالا روانه ي بازار مي گردد. اكثر شركت هاي بزرگ سايت خود را با CMS وردپرس پياده كرده اند. از اين سايت ها مي توان به سايت شركت بنز، بلاگ سايت ماكروسافت و…. اشاره كرد.

همچنين كار با وردپرس بسيار ساده است و شما با يك فيلم آموزشي كه شركت تارينوتك در اختيار شما قرار مي دهد مي توانيد با تك تك ماژول ها آشنا شويد و كار كنيد.

ما سايت هاي بسيار زيادي را با وردپرس طراحي كرده ايم مانند طراحي سايت فروشگاهي، طراحي سايت شركتي، طراحي سايت حقوقي، طراحي سايت پزشكي و …. كه مي توانيد تمام اين ها را در صفحه ي نمونه كار طراحي سايت مشاهده فرماييد.

آيا بعد از خريد سايت از آن پشتيباني مي گردد؟

يكي از سوالاتي كه هميشه از ما پرسيده مي شود بحث پشتيباني سايت است. به عنوان يك شركت پيشرو در زمينه فروش سايت به شما مي گوييم كه سايت بدون پشتيباني را به هيچ عنوان نخريد. چرا؟

گاه مشترياني براي خريد سايت به سراغ ما مي آيند كه قبلا سايتي را داشته اند و سال ها از قدمت دامنه ي آن ها مي گذرد اما ديگر به آن دسترسي ندارند. شركتي كه سايت را به آن ها ارائه داده منحل شده و از همان اول هم خدمات پشتيباني ارائه نمي كرده است. به همين علت بعد از مدتي كه فرد با سايت كار مي كند سايت مستهلك شده و ديگر امكان كار با آن وجود ندارد.

گاهي نيز شما سايت را به يك فريلنسر براي طراحي سپرده ايد كه اين نيز خود يكي از موارد جالب نيست. اگر مي خواهيد يك سايت حرفه اي داشته باشيد ما به شما مي گوييم كه حتما از يك شركت طراحي سايت براي اين كار كمك بگيريد.

تارينوتك با داشتن سال ها تجربه در اين زمينه مي تواند انتخاب مناسبي براي خريد سايت باشد. همچنين سيستم پشتيباني تيكتي بعد از هر پروژه در اختيار كاربر قرار مي گيرد كه كار را بسيار ساده مي كند. با ما از ابتدا تا انتهاي مسير پيشرفت در فضاي مجازي همراه باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.